tiistai 21. heinäkuuta 2009

Hyvää kesän jatkoa

Hei vain kaikille ystävilleni ja terveisiä! Eipä ole juuri tullut kirjoiteltua, kun aika on vierähtänyt kaikenmaailman hommissa. Mamma on viimeistellyt väikkäriään, joka vihdoin alkaa olla valmis ja jonka pitäisi saada esitarkastajat elo- tai syyskuussa. Sitten se lienee menoa kohti väitöstilaisuutta. Mamma on ajatellut, että minä voisin toimia toisena väittelijänä, koska minä olen tottunut siihen, että minulle haukutaan ja minä osaan myös haukkua takaisin ;-).

Olemme viettäneet koko alkukesän maalla. Omilla pelloilla ja omassa rannassa on ollut mukava juoksennella vapaana ja heittäytyä välillä selälleen sammalikkoon. Ai ihanaa kesää!

Tänä vuonna täytän 10 vuotta. Tasavuosijuhlat ovat edessä elokuun lopulla. Saa nähdä, keitä mamma meille kutsuu ja pidetäänkö juhlat kaupunki- vai maalaiskodissa.

Nyt taas töihin eli nukkumaan mamman työpöydän alle.

Ei kommentteja: