sunnuntai 7. lokakuuta 2007

Näyttelyarvostelu

Näyttelyssä olen ollut vain kerran, Oulun kansainvälisessä koiranäyttelyssä. Silloin meillä meni vähän kaikki pieleen, mutta hauskaa oli. No, sattuuhan sitä, varsinkin kun olin vasta muutama kuukausi sitten joutunut avoluokkaan. Olisi pitänyt harjoitella enemmän ja kokeilla ensin pentuluokassa. Menimme kehään väärällä vuorolla ja lähdimme liian aikaisin pois. Tulin myös istahtaneeksi kehässä, pysäyttäneeksi mamman juoksussa ja antaneeksi hänelle pusun nenään kesken esittelyn.

Sakset olivat menneet edellisiltana rikki, eikä korviani näinollen voitu trimmata asianmukaiseen kuntoon. Tuomarina toimi Benny Blid, joka antoi minulle sinisen nauhan ja toisen palkinnon. Siitäkös mamma riemastui, mutta riemu laantui, kun hän kuuli, että olin pudonnut jatkosta.

Näin se Blid minua luonnehti: "Maskulint, lite grovt huvud, lite tunga öron. Tillräcklig hals. Bra bröstdjup. Plat bröstkorg. Lite kort kors. Högt buren svans i rörelse. Normala vinklar. Bra steg, trång bak. Bra päls. Behöver mer tid som helhet."

2 kommenttia:

Marianne kirjoitti...

No, jopas on kamulla hieno blogi. Arvaan, että siinä on vähän mamma ollut apuna.
Terveisin
Keke

Tepa kirjoitti...

Terve, Keke-kamu,

No, mitä nyt vähän mamma auttoi. Olen vähän laiska perehtymään tietotekniikkaan, vaikka älyä kyllä riittäisi... Josko sullekin tehtäisiin blogi, ehkä sun mamma auttaisi kanssa.

terkkusin Oliver