sunnuntai 23. elokuuta 2009

10-vuotispäivä 23.8.2009

Hei kaikki, tänään täytän 10 vuotta. Yleensä olemme juhlineet synttäreitäni isommalla porukalla, mutta tänään olemme pysytelleet perhepiirissä. Kesä on ollut täynnä tapahtumia ja reissaamista edes takaisin ykkös- ja kakkoskodin välillä, että syntymäpäiviä ei ole ehditty miettiä. Laitan tähän kuvan itsestäni, jotta näette, miten komea mies minä vielä olen.

Minä sängyllä.

Ja istuskelemassa.

Viime viikolla olimme kakkoskodissa, jossa naapurintytöt pistäytyivät kylässä. Oli se mukavaa, että ihan lähinaapurissa on näin kauniita Collietyttöjä. Kun olisi vähän nuorempi, voisi ajatella vaikka jälkikasvua...

Olemme tänä kesänä jännittäneet maatilamme edustalla olevan vesijättömaan mittausta. Emme ole tienneet vesijättömaan kokoa ja maalle määrättyä hintaa. Loppujen lopuksi asia meni ihan niin kuin pitikin. Maa tuli mitattua, hinta sovittua ja paperit tulevat sitten joskus talvella, samoin laskut. Perästä siis kuuluu.

Tässä minä tutkin, miten möljää saisi siivottua.

On se hyvä, että homma saatiin hoidettua. Nyt minäkin voin pissiä meidän möljällä niin paljon kuin sielu sietää, eikä kenelläkään ole oikeutta tulla sanomaan, mitä minä saan tehdä tai olla tekemättä omalla maallani. No, eipä siellä ennenkään ole kukaan muu määräillyt kuin meidän mamma, mutta varmuuden vuoksi kumminkin on hyvä, että maa saatiin meille ihan virallisestikin. Nyt hän voi ruveta kehittelemään sitä japanilaistyylistä koivukäytäväänsä riippusiltoineen. Lisäksi voimme kiinnittää möljän päähän lapun, jossa kielletään ammuskelu. Minä kun en enää vanhempana ole sietänyt pyssyjen tai muiden vehkeiden paukuttelua.

Jotta älkäähän paukutelko raketteja elokuun viimeisenä!

1 kommentti:

L kirjoitti...

on tullu kaveri jo kiitettävään ikään :)